CERINTE :
Experienta de minim 3 ani in domeniul calitatii si mediului, cu atributii si pe linie de SSM;
Studii superioare finalizate( de preferat tehnice);
Certificare Auditor intern – calitate, mediu, sanatate si securitate in munca;
Experienta privind sistemele de management al calitatii, protectiei mediului, sanatatii si securitatii in munca;
Capacitate de a gestiona cu diplomatie informatiile confidentiale si de a fi adaptabil la cerinte diverse;
Abilitati excelente de planificare si organizare pentru a respecta termenele limita;
Vorbitor de limba engleza si cu abilitatea de scriere corecta in limba engleza.
RESPONSABILITATI :
Gestioneaza autorizatiile de mediu aferente punctelor de lucru: deschiderea / revizuirea / inchiderea autorizatiilor de mediu;
Asigura conformarea la cerintele legale si de reglementare pe domeniile: sanatate si securitate ocupationala, protectia mediului, situatii de urgenta, mediu si calitate; Realizeaza audituri / inspectii interne in conformitate cu standardele asumate de companie;
Stabileste actiuni corective / preventive aferente neconformitatilor constate si se asigura de implementarea acestora;
Stabileste si urmareste bugetul HSE la nivel de companie;
Elaboreaza instructiuni proprii de securitate si sanatate in munca si se asigura de cunoasterea acestora de catre lucratori;
Urmareste elaborarea planurilor de situatii de urgenta si verifica modul de cunoastere si capacitatea de punere in aplicare a acestora;
PROGRAM DE LUCRU:
4 zile pe saptamana, 10ore/zi.
BENEFICII:
Salariu atractiv;
Tichete de masa
Asigurare medicala
Vouchere de vacanta
Decontare transport ( daca este nevoie).
Cerinte:
Experiență anterioară în domeniul întreținerii și reparației utilajelor;
Cunoștințe solide în mecanică si electricitate;
Abilități de comunicare: exprimarea, clară și concisă a ideilor și informațiilor tehnice;
Abilități de diagnosticare și rezolvare a problemelor tehnice;
Capacitatea de intelegere a schitelor si materialelor tehnice;
Abilități bune de gestionare a timpului pentru a organiza eficient sarcinile, pentru a respecta termenele limită și pentru a prioritiza activitățile în funcție de importanță;
Abilități de adaptare și învățare continuă: deschidere și dorință pentru învățare și adaptare la schimbările din domeniu;
Deschidere la feedback și colaborare.
Responsabilități:
Efectuarea inspecțiilor periodice și planificate asupra utilajelor pentru a identifica eventualele defecțiuni și necesități de întreținere;
Diagnosticarea și remedierea problemelor mecanice, electrice și hidraulice ale utilajelor;
Efectuarea reparațiilor și înlocuirilor de piese necesare pentru a asigura funcționarea optimă a utilajelor;
Lucrul în echipă – colaborarea cu operatorii de utilaje și cu personalul din producție pentru a identifica problemele și pentru a asigura o funcționare optimă a utilajelor;
Respectarea procedurilor de siguranță și a standardelor de calitate în efectuarea lucrărilor de întreținere și reparații pentru a preveni riscurile de accidentare sau contaminare a produselor.
PROGRAM DE LUCRU:
4 zile pe saptamana, 10ore/zi.
BENEFICII:
Salariu atractiv;
Tichete de masa
Asigurare medicala
Vouchere de vacanta
Decontare transport ( daca este nevoie).
Fabricăm lacuri și vopsele industriale și produse complet customizate, ce pot deservi industrii și arii speciale de activitate.
2024© All rights reserved SOVECORD
Creare site Web Activ